پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

نوحه شهادت حضرت علی علیه السلام

به فرقم زد دشمن اما 

مرا کشته داغ زهرا

خدا حافظ زینب زینب


تویی فریاد عاشورا

صبوری کن جان بابا

خداحافظ زینب زینب


گره از کار من وا شد

علی آزاد از غم‌ها شد

دل خونین و پر دردم

شکست و موج دریا شد


تو ماندی و داغِ فردا

خداحافظ زینب زینب



نخفته چشم بیدارم

که من مشتاق دیدارم

کجایی ای زهرای من

که سر بر پایت بگذارم


به پایان آمد این غم‌ها

خداحافظ زینب زینب


بگو با خصم جان من

شده تیغت درمان من

چه خون‌هایی از زخم دل

رها شد بر دامان من


رها شد حیدر از دنیا

خداحافظ زینب زینب


چه غوغایی در دل دارم

که از دیده خون می بارم

کجایی ای زهرای من؟

کجایی یار و غمخوارم ؟


الا ای روح عاشورا

خداحافظ زینب زینب


غریبم، پر اشک و آهم

چو دریایی سر در چاهم

اجابت شد زینب زینب

دعایِ دیدارِ ماهم


تو هستی و داغ بابا

خداحافظ زینب زینب



غم زهرا پیرم کرده

ازین دنیا سیرم کرده

اگرچه غرقِ خون دشمن

به ضرب شمشیرم کرده


شدم عازم سوی زهرا

خداحافظ زینب زینب