پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

نوحه شهادت علی اکبر (ع)

این داغ اکبر است

یا روز محشر است

........................


این فرق حیدر است

یا زخم اکبر است


.......................


الله اکبر از غم محشر بپا شده

فرق علی دوباره از کینه وا شده

روح از تن حسین زهرا جدا شده


نخل امید من

در خون شناور است


_____________


ای صبح آرزویم لب وا نمی کنی

دیگر چرا برایم نجوا نمی کنی

حتی نظر به چشم بابا نمی کنی


ذکر علی علی

نجوای خواهر است


_____________


برخیز و گفتگویی پیغمبرانه کن

این خیمه عزا را باغ ترانه کن

رزمی به قلب میدان خود حیدرانه کن


باور نمی کنم

جسم تو پرپر است


_____________


ای نوردیده وا کن چشمان بسته را

تا خود به خیمه آری بابای خسته را

داغ جوان نشاید پیر شکسته را


روز عزای تو

غوغای محشر است


___________


روی زمین چگونه افتاده ماه من

آتش گرفته صحرا از سوز آه من

شد محشر مصیبت در خیمه گاه من


این جسم غرق خون

با جان برابر است


___________


ای وارث علی با شمشیر ذوالفقار

پیفمبرانه پا در میدان خون گذار

شد جان من اسیر غم‌های بیشمار



دنیای بعد تو

زندان دیگر است


___________


وامانده چشم بابا در چشم بسته ات

قربان روی ماه در خون نشسته ات

بوی علی گرفته فرق شکسته ات


آه از غمت که این

دیدار آخر است