پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

نوحه اربعین

#نوحه اربعین#


زبانحال حضرت زینب (س)

.....................


در کوله بارم درد بی اندازه دارم

هردم عزایی تازه تر از تازه دارم

دروازه ی ساعات و من، الله اکبر

یک کربلا تنها ازان دروازه دارم


========


یک اربعین هفت آسمان باران غم بود

هفتاد داغ افتاده بر جان حرم بود

تا دست دشمن از سرم کوتاه گردد

جای ابوالفضل وفادار تو کم بود


=======


می رفتم و پیروزی حق باورم بود

من سوی نور و سایه ها پشت سرم بود

در پای نیزه پا به پایت گریه کردم

همراه من فانوس اشک مادرم بود


======


من خورده ام خون جگرهای زیادی

آورده ام با خود خبرهای زیادی

در آسمان عاشقی دیدم پس از تو

با چشم خود شق القمرهای زیادی


======


باز آمدم،چشمان خود واکن دوباره

برخیز و زینب را تماشا کن دوباره

تنهایی ام را با کسی قسمت نکردم

درد دلم را خود مداوا کن دوباره


=======


رفتم که پیروز از سفر برگشته باشم

یک چله در کوی غمت سرگشته باشم

رفتم که با اشک و تب و آه شبانه

آیینه دار رنج مادر گشته باشم


رجبعلی نیسی


به کانال تلگرامی شعر و مداحی بپیوندید