پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

نوحه شهادت حضرت علی اکبر (ع)

فرستادم به میدان 

تمام باورم را، ،

قبولش کن خدایا 

علی اکبرم را، ،

----------------

به تفسیر شجاعت 

ببین پیغمبرم را، 

قبولش کن خدایا 

علی اکبرم را 

-----------------


الهی این تو و این اکبر من 

به میدان میرود پیغمبر من 

گل الله اکبر شد شکوفا 

زده بر قلب دشمن حیدر من 


ببین پیغمبرم را 

به میدان حیدرم را 

قبولش کن خدایا 

علی اکبرم را 


-----------------

بدستت میدهم این دسته گل را 

علی، آئینه ی ختم رسل را 

به دنبال سرش سر میدهم من 

دمادم ان یکاد و چهار قل را 


چه سان از او بگیرم 

نگاه آخرم را 

قبولش کن خدایا 

علی اکبرم را 


------------

به میدان میرود پیغمبرانه 

دو چشمم در پی اش ناباورانه 

به دنبالش دل و جانم روانه 

فدای این وداع دلبرانه 


ببین از اشک حسرت 

به دیده محشرم را 

قبولش کن خدایا 

علی اکبرم را 



-----------------


به لب مشغول ذکر "ان یکادم"

على را تشنه لب دست تو دادم 

خدایا این تو و این هستی من 

به خاک پاکبازی سر نهادم 


به دستت می سپارم 

بهشت دیگرم را 

قبولش کن خدایا 

علی اکبرم را 



------------------

------------------


لب خشکیده ات وا میشد ایکاش

امید جان بابا میشد ایکاش 

شدی ماننده قرآن پاره پاره 

تنت روی عبا جا میشد ایکاش 


ازین درد و جدایی 

ببین چشم ترم را 

قبولش کن خدایا 

علی اکبرم را 



--------------------


علی جان از نفس افتاده بابا 

به روی خار و خس افتاده بابا 

شب و روزم یکی شد از غم تو 

به خاک غم ز بس افتاده بابا 


گرفته سایه غم 

دل اهل حرم را 

قبولش کن خدایا 

علی اکبرم را 



------------------


رسیده تا فلک أفغان و آهم 

که بر روی زمین افتاده ماهم 

بیا جان پدر با من به خیمه 

مکن روز مرا شام سیاهم 


شکسته تیغ دشمن 

گل نیلوفرم را 

قبولش کن خدایا 

علی اکبرم را 



--------------------


به گرداب بلا ای نوح بابا 

شکسته عرشه های روح بابا 

بیا بار دگر پیغمبرانه 

مداوا کن دل مجروح بابا


خزان بین از مصیبت 

همه بال و پرم را 

قبولش کن خدایا 

علی اکبرم را 


------------------


زمین افتاده در خون ماه بابا 

سیه شد آسمان از آه بابا 

علی جان دیده واکن من حسینم

ببین درد و غم جانکاه بابا


تسلا کن عزیزم 

دل پر آذرم را 

قبولش کن خدایا 

علی اکبرم را