پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

متن نوحه شهادت امام کاظم (ع)

رسیده موسم صبح رهایی

رضا جانم کجایی

__

من و عمری غم و درد جدایی

رضا جانم کجایی

...........

شده غربت چو خاری در گلویم

کجایی ای تمام آرزویم

بیا تا با تو از غمها بگویم

امان از غربت و داد از جدایی

رضا جانم کجایی

...........

اگر چه در شب زندان، غریبم

شکوفا شد ‌گل ام یجیبم

دمیده صبح دیدار حبیبم

تو با درد دل من آشنایی

رضا جانم کجایی

...........


غم و غربت، تب هجران بسر شد

و یلدای من و زندان سحر شد

کتاب عمر بابا مختصر شد

ببین گل کرده باغ روشنایی

رضا جانم کجایی

...........


اگر عمری به غربت سر نمودم،

اگر دور از گل روی تو بودم،

بسوی آسمان ها پر گشودم

تو بر زخم دل تنگم دوایی

رضا جانم کجایی

__

بیا بنشین رضا جان در کنارم

که سوی حضرت حق رهسپارم

خزان شد گوشه زندان بهارم

ندارم من بجز مردن شفایی

رضا جانم کجایی


شهادت نامه ام امضا شد امشب

گره از بند جانم وا شد امشب

دلم آسوده از غمها شد امشب

که در دنیا نمی‌بینم صفایی

رضا جانم کجایی