پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

پندیات_مراسم پدر و مادر

*پندیات*


دارد این گرگ اجل قصد شکار من و تو


تلخیِ مرگ بُود آخرِ کار من و تو


تنگیِ گورِ سیاهی که در آن می‌خوابیم


گیرد از هر طرفی راه فرار من و تو


زود باشد که درین معرکه ی زودگذر


روَد از خاطره ها نقش و نگار من و تو


خاک یاران سفرکرده اگر دل بدهی


هست در چشم زمان، آینه دار من و تو


گوش کن ناله قبراست که هر شب آید


تا که بیدار کند چشم خمار من و تو


دل به این خانه خاکی تو چه بندی ایدوست


که چنین روز شود خاک مزار من و تو


در دل قبر که دست همگان کوتاه است،


عمل خیر بُود دار و ندار من و تو


کاش آنگونه بمیریم که در روز جزا


حضرت فاطمه آید به کنار من و تو


تا که ثابت بشود بر همه‌ی همسفران


آتش عشق حسین است عیار من و تو


شعر نیسی همه از پند و نصیحت سرشار


کاش فانوس شود در شب تار من و تو