پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

نوحه اربعین

نوحه اربعین 

 

همسفرخسته من        سفیرپربسته من 

         

        زینب زینب خوش آمدی 

 

****************************** 

 

شاهد غربت حسین       برسر تربت حسین 

 

         زینب زینب خوش آمدی 

 

****************************** 

 

گرچه عاشورا غم دیرین ماست

 

اربعین آیینه ی آیین ماست 

 

این شهادت شربت شیرین ماست 

 

زینب زینب خوش آمدی 

 

*********************** 

 

اربعین شیرازه اشک و تب است 

 

مطلع الفجر من ومرگ شب است 

 

روز پیروزی صبر زینب است  

 

*********************** 

 

تو زبان آتشین نهضتی 

 

زخمی از تیغ جفا درغربتی 

 

کوله بار اشک وآه وحسرتی 

 

*********************** 

 

سر نی در نینوایی خواهرم 

 

کربلا در کربلایی خواهرم 

 

با غریبی آشنایی خواهرم 

 

********************** 

 

بر سر نی با تو بودم همسفر 

 

هر کجا بودی غریب و دربدر 

 

ای طبیب سینه های شعله ور 

 

********************** 

 

ای شنیده طعنه ها از خاص و عام 

 

ای کشیده رنج بی پایان مدام 

 

دل غمین وسربلند از شهر شام 

 

********************** 

 

ای فدای ناله ی زهرایی ات 

 

جان به قربان دل دریایی ات 

 

با تو بودم در شب تنهایی ات