پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

پایگاه اشعار رجبعلی نیسی...فانوس دهکده

این وبلاگ برای همدلی با سالکان طریق عشق بنا گردیده است..یاعلی(ع)

نوحه زنجیر زنی حضرت عباس(ع)

بامن بمان ای مشک       آسان نریز ای آب 

                     

                    من آبرو دارم(2) 

               

                 **************** 

لبخند اصغر را             تسکین خواهررا 

 

                  من آرزو دارم(2) 

 

               ***************** 

 

پایان آب مشک من پایان عباس است 

 

آبی که میریزد تمام جان عباس است 

 

کار فلک سرگشته از ایمان عباس است 

 

من آبرو دارم(2) 

 

 

راهی نمانده تا حرم یاری نما ای مشک 

 

آبی به کام تشنگان جاری نما ای مشک 

 

یکدم حیا از آنچه می باری نما ای مشک 

 

من آبرو دارم(2) 

 

 

ای تیر جای مشک بر چشمان من بنشین 

 

من آبرو دارم بیا بر جان من بنشین 

 

مشکم رها کن بر دل سوزان من بنشین 

 

 

من آبرو دارم(2) 

 

 

از خیمه می آید صدای ناله در گوشم 

 

بی تابی اصغر ربوده طاقت و هوشم 

 

من آتش عشقم نکن اینگونه خاموشم 

 

 

من آبرو دارم(2) 

 

 

پیچیده بوی نغمه ی امن یجیب من 

 

تکبیر من پیوسته بافتح وقریب من 

 

بی آبی اهل حرم برده شکیب من 

 

 

من آبرودارم(2) 

 

 

آتش گرفتم از غم آبی که میریزد 

 

وز داغ اشک طفل بی تابی که میریزد 

 

 یاد آمدم خونی به محرابی که میریزد 

 

 

من آبرودارم(2) 

 

 

اشکم چو مشکم میتراود آشنایی کو 

 

چشمم نمی بیند خدایا رد پایی کو 

 

پس کو طبیبم.زخم جانم را دوایی کو 

 

 

من آبرودارم(2) 

 

 

ای مشک آبم با من عطشان مدارا کن 

 

یاد از لب خشکیده ی گلهای زهرا کن 

 

امشب الهی شعر نیسی را تو امضاکن 

 

 

من آبرودارم(2)

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 19:12

سلام لطفا اگ ممکنه فایل صوتی نوحه هارو هم بزارید

س -ی -ع- م یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 23:29

سلام جانب آقای نیسی باتوجه به نزدیکی 28 صفر لطفا چندتا نوحه از امام حسن ع بزار ممنون موفق باشید

سلام.انشاالله.التماس دعا

یاسر قربانی دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 17:04 http://siahpoush.blog.ir

سلام بر استاد بزرگوار
آفرین بر این همه ذوق و قریحه و دلدادگی
آجرک الله
یـــــــــــــ زهر ــــــــــــــاعلی(ع)

سلام وصلوات برشمابرادربزرگواروشاعرتوانای اهلبیت(ع).یکدنیاتشکر

سلام دوست عزیز
وبلاگ گروه مارش ابوالفضل العباس محله کرناسیان با 5 پست به روز هست ،خوشحال میشیم مثل همیشه از وبلاگ ما دیدن کنید
یا علی

حاصل خادمی های ما سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 20:47 http://http://khadem-gomnam313.blogfa.com/

خدا قوت . اشعارتان تکان دهنده و بسیار پر معنی است.

سلام.عزت شما پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد